Hvordan rapporterer jeg et sammenbrud eller driftsproblem?

For at rapportere et problem, ring til dit agentur i åbningstiden. Uden for åbningstider skal du kontakte LoxCall på 0800 20 40 80. Vores teams hjælper dig med at løse problemet.

Hvad skal man gøre i tilfælde af brud?

Informer straks dit LOXAM-agentur, som vil støtte dig i de trin, du skal følge, og tilbyde dig udskiftningsudstyr om nødvendigt. Uden for dit agenturs åbningstider, kontakt LoxCall: 0800 20 40 80.

Hvad skal man gøre i tilfælde af tyveri?

Indgiv en klage til myndighederne og send kopien til dit Loxam-agentur (det, hvor udstyret blev lejet), som vil støtte dig i de trin, du skal følge, og tilbyde dig udskiftningsudstyr om nødvendigt. Uden for dit agenturs åbningstider, kontakt LoxCall: 0800 20 40 80.

{{ actionLabel }}

i
Din konto er blevet oprettet