Konfigurér dine cookies
Du kan til enhver tid ændre dine indstillinger ved at gå ind på ”Cookieindstillinger” nederst på siden.
Hvordan beregnes priserne?
· Prisen for din leje beregnes ud fra varigheden. 1-dags leje beregnes, når startdato og slutdato er den samme.
· Lejepriserne inkluderer ikke ekstra omkostninger så som: transport, forbrugsvarer, opladning/brændstof, gennemgang, rengøring, skærpning og eventuel slid på klinger, segmenter og mejsler.
· Hvis du har en konto hos LOXAM, skal du logge ind for at se dine personlige priser.
- Startside
- Support
- Assistance ved nedbrud eller tyveri
- Hvad skal man gøre i tilfælde af brud?
Hvordan rapporterer jeg et sammenbrud eller driftsproblem?
For at rapportere et problem, ring til dit agentur i åbningstiden. Uden for åbningstider skal du kontakte LoxCall på 0800 20 40 80. Vores teams hjælper dig med at løse problemet.
Hvad skal man gøre i tilfælde af brud?
Informer straks dit LOXAM-agentur, som vil støtte dig i de trin, du skal følge, og tilbyde dig udskiftningsudstyr om nødvendigt. Uden for dit agenturs åbningstider, kontakt LoxCall: 0800 20 40 80.
Hvad skal man gøre i tilfælde af tyveri?
Indgiv en klage til myndighederne og send kopien til dit Loxam-agentur (det, hvor udstyret blev lejet), som vil støtte dig i de trin, du skal følge, og tilbyde dig udskiftningsudstyr om nødvendigt. Uden for dit agenturs åbningstider, kontakt LoxCall: 0800 20 40 80.
{{ actionLabel }}