Konfigurér dine cookies
Du kan til enhver tid ændre dine indstillinger ved at gå ind på ”Cookieindstillinger” nederst på siden.
Hvordan beregnes priserne?
· Prisen for din leje beregnes ud fra varigheden. 1-dags leje beregnes, når startdato og slutdato er den samme.
· Lejepriserne inkluderer ikke ekstra omkostninger så som: transport, forbrugsvarer, opladning/brændstof, gennemgang, rengøring, skærpning og eventuel slid på klinger, segmenter og mejsler.
· Hvis du har en konto hos LOXAM, skal du logge ind for at se dine personlige priser.
- Startside
- Support
- Assistance ved nedbrud eller tyveri
- Hvad skal jeg gøre, hvis det leverede materiale har synlige defekter?
Hvem skal man kontakte i tilfælde af et problem?
For at rapportere et problem, ring til dit agentur i åbningstiden. Uden for åbningstider skal du kontakte LoxCall på 0800 20 40 80. Vores teams hjælper dig med at løse problemet.
Hvad skal jeg gøre, hvis det leverede materiale har synlige defekter?
Rapporter defekter straks til det agentur (inden for de første leveringstimer) så de kan adresseres eller materialet udskiftes.
Hvad sker der, hvis jeg opdager en større mangel efter underskrivelsen af lejekontrakten?
Hvis du bemærker en synlig defekt eller en større funktionsfejl, skal du straks rapportere det til det agentur, hvor du lejede udstyret inden for 4 timer efter levering eller levering af udstyret. Loxam påtager sig hurtigt at gribe ind for at udføre en reparation og tilbyde en erstatning om nødvendigt.Er der mægling i tilfælde af en tvist med Loxam?
Hvad skal jeg gøre, hvis mit udstyr er stjålet eller beskadiget?
Indgiv en klage til myndighederne og send kopien til dit Loxam -agentur (det, hvor udstyret blev lejet), som vil støtte dig i de trin, du skal følge, og tilbyde dig udskiftningsudstyr om nødvendigt. Uden for dit agenturs åbningstider, kontakt Loxcall: 0800 20 40 80.
{{ actionLabel }}