Hvem skal man kontakte i tilfælde af et problem?

For at rapportere et problem, ring til dit agentur i åbningstiden. Uden for åbningstider skal du kontakte LoxCall på 0800 20 40 80. Vores teams hjælper dig med at løse problemet.

Hvad skal jeg gøre, hvis det leverede materiale har synlige defekter?

Rapporter defekter straks til det agentur (inden for de første leveringstimer) så de kan adresseres eller materialet udskiftes.

Hvad sker der, hvis jeg opdager en større mangel efter underskrivelsen af lejekontrakten?

Hvis du bemærker en synlig defekt eller en større funktionsfejl, skal du straks rapportere det til det agentur, hvor du lejede udstyret inden for 4 timer efter levering eller levering af udstyret. Loxam påtager sig hurtigt at gribe ind for at udføre en reparation og tilbyde en erstatning om nødvendigt.

Er der mægling i tilfælde af en tvist med Loxam?

Forbrugermægling giver forbrugerkunden og LOXAM mulighed for at forsøge at løse i mindelighed ved hjælp af en mægler en tvist, der er knyttet til en leje- eller salgskontrakt. Denne gratis proces for kunden er kun tilgængelig efter en forudgående skriftlig klage til det pågældende agentur.

Hvad skal jeg gøre, hvis mit udstyr er stjålet eller beskadiget?

Indgiv en klage til myndighederne og send kopien til dit Loxam -agentur (det, hvor udstyret blev lejet), som vil støtte dig i de trin, du skal følge, og tilbyde dig udskiftningsudstyr om nødvendigt. Uden for dit agenturs åbningstider, kontakt Loxcall: 0800 20 40 80.

{{ actionLabel }}

i
Din konto er blevet oprettet